یکشنبه, 28 آبان 1396

فید خوان rss reader

درگاه پرداخت

     

آخرین اخبار بورس

حاضرین در سایت

ما 27 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

کارت ویزیت سایت (بارکد)

آخرین مطالب سايت

كتاب مرجع كامل تحليل تكنيكال در بازارهاي سرمايه

نوشته : دکتر علی محمدی (مشاهده آثار)
 ناشر : مای چارت
 شابک : 978-964-04- 8443
 تعداد صفحات : 486 
 شمارگان چاپ : 1000
 ویرایش: دوم

نوبت چاپ : سوم- پاییز 1393

درباره کتاب :

کتاب حاضر از جمله جديدترين و كامل ترين منبع تحليل تكنيكال محسوب مي شود كه در آن مطالب مختلف تكنيكال با سبكي نوين و با رويكرد كاربردي در بازارهاي سرمايه در 5 بخش و 17 فصل نگاشته شده است كه فهرست مطالب آن را در زير مي توانيد مشاهده نماييد.

اين كتاب براي كليه علاقمندان و تحليل گران بازارهاي سرمايه به خصوص بازار سهام ايران، كالا، ارز و فيوچرز مناسب مي باشد. ضمن اينكه به دليل درسنامه بودن به عنوان يك منبع آموزشي مي تواند در كليه دوره هاي آموزشي تحليل گري در بازارهاي سرمايه و همچنين آزمون هاي سازمان بورس و اوراق بهادار بكار گرفته شود.

 در مقدمه این کتاب چنین آمده است:

 " درک مفاهیم تکنیکال برای معامله‌گران و کلیه کسانی که علاقه‌مند به تحلیل بازارهای سرمایه هستند، از ضروریات است چرا که تحلیل تکنیکال در واقع الفبای علم تحلیل در بازارهای مختلف مالی اعم از سهام، کالا، ارز و ... محسوب می‌شود. از این رو  با بهره گيري از معتبرترين و در عين حال جديدترين منابع تحلیل تکنیکال، كتاب "مرجع كامل تحليل تكنيكال در بازارهاي سرمايه" به رشته تحریر درآمده است.

  در نگارش این کتاب گنجینه‌ای از تجربیات شخصی و حرفه‌ای، الهام بخش من بوده است؛ علاقه صدها کارآموز دانش تحلیل که گاهاً از مسیرهای بسیار دور در دوره‌های آموزشی حقیر شرکت کرده‌اند از سویی، و مطالعه صدها منبع مختلف و تجربیات چند ساله حضور در بازارهای مختلف داخلي و بین‌المللی سرمایه از سوی دیگر مرا بر آن داشت تا این آموخته‌ها را در اختیار علاقه‌مند‌ان قرار دهم. البته از اظهار لطف خوانندگان کتاب‌های قبلي خود نیز نبایستی غافل شوم که تأثیر بسزایی در نگارش این کتاب داشته است.

  در اين كتاب سعي شده تا با كمك منابع معتبر، مطالب بر اساس سر فصل‌های تحليل تكنيكال نگاشته شود ضمن اينكه مطالب جديد و كاربردي نيز در فصول مختلف كتاب گنجانده شده است. به منظور بالا بردن میزان یادگیری به خوانندگان محترم توصیه می‌شود هر قسمت را به دقت مطالعه کنید، زیر قسمت‌های مهم خط بکشید و مفاهیم آموخته شده را در نمودارهای قیمت بکار بندید. به این ترتیب به مفاهیم آموخته شده تسلط می‌یابید."

برخي از مطالبي كه از اين كتاب خواهيد آموخت:

  1. تئوري هاي مختلف تحليل بنيادين
  2. تفاوت بازار صعودي با روند صعودي
  3. تفاوت بازار نزولي و روند نزولي
  4. شناسايي هشدارهاي صعودي و تمييز آن از روندهاي صعودي
  5. شناسايي هشدارهاي نزولي و تمييز آن از روندهاي نزولي
  6. استفاده از شيب قيمت در تعيين اهداف معاملاتي
  7. ماهيت شكست نواحي حمايت و مقاومت
  8. نحوه شناسايي شكست هاي واقعي و تمييز آن از شكست هاي مقطعي
  9. شكست هاي مختلف نواحي حمايت و مقاومت
  10. آشنايي با مفاهيم جديد شكست شامل:
  11. فشار شکست (Thrust Breakout;TB)
  12. آغوش فرار (Breakaway Lap ;BL)
  13. شکست فرار (Breakaway Gap;BG)
  14. مكان ورود به معامله در شكست
  15. نكات مهم الگوهاي قيمت
  16. نكات كاربردي الگوهاي شمعي
  17. آشنايي با الگوهاي كه كمتر شنيده ايد:
  18. الگوی مثلث افزايشي پهن شونده
  19. الگوی مثلث كاهشي پهن شونده
  20. الگوی كنج افزايشي پهن شونده
  21. الگوی كنج كاهشي پهن شونده
  22. انديكاتورهاي تكنيكال و نحوه بكارگيري آنها

و مطالب ديگري كه در تحليل تكنيكال كاربرد دارد.

دانلود فهرست مطالب :

 
 
 

  خريد آنلاین از فروشگاه دستیار (کلیک کنید):

 

خرید آنلاین از فروشگاه دستیار

 

اشتراک این مطلب

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظرات  

+3 # کاویانی 1392-05-12 16:34
كتاب بسيار سنگين و پر مطلبيه
حداقل بايستي چند بار خوانده شده و در روي نمودارهاي مختلف نيز تست بشه.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+4 # محمد آهو 1392-08-17 10:59
اینم نظر یکی از دوستان که در سایتی اظهار نظر کرده بود:

کتابی که برای معرفی در نظر گرفتم کتاب تحلیل جامع تکنیکال نوشته آقای علی محمدی هست.
این کتاب قطور هم مثل کتابه قبلی یه رفرنسه برای آموزش تحلیل تکنیکال سطح کتاب هم از مبتدی شروع میشه و مباحث پیشرفته تر در ادامه کار میشه. گزیده ای از سر فصل های این کتاب شامل:
روند، فیبوناچی، الگوهای شمعی، الگو های قیمت، اندیکاتور ها و چنگال می باشد.
به نظر من این کتاب یه نسخه به روز تر از کتاب جان مورفیه که تجربیات نویسنده هم بهش اضافه شده تعداد صفحات کتاب هم 486 هست
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+5 # علی 1392-08-26 08:18
شاید به جرات می توانم بگویم که یکی از کامل ترین کتاب های تحلیلی که تاکنون خوانده ام همین کتاب است. قلم روان، گویایی مطالب و مثال های بورس ایران از جمله ویژگی های این کتاب است. البته نویسنده کتاب سابقه چند ساله دارد و از ایشان انتظار چنین کاری می رود. در هر حال از دکتر کمال تشکر و امتنان را دارم.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+3 # محسنی 1392-09-13 13:43
آقا این کتاب فوق العاده است. نکته های این کتاب بسیار جالبه. اصلا نمی شه با کتاب جان مورفی مقایسه کرد اون کتاب مال 20 ساله پیشه اما مطالب این کتاب بسیار جدیده. در هر حال می گم آقای محمدی دست مریزاد
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+2 # Guest 1392-11-23 18:04
ایراد اصلی این کتاب در بخش تعیین مقاومت وحمایت هست که اصلا پیوت ها رو توضیح نداده
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+2 # محسنی 1392-11-25 21:44
نقل کردن Guest:
ایراد اصلی این کتاب در بخش تعیین مقاومت وحمایت هست که اصلا پیوت ها رو توضیح نداده


سلام. بحث پیوت ها را می توانید در کتاب استراتژی های معامله در بازار سرمایه ایشون دنبال نمایید.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+3 # مهدی ح 1393-01-12 03:24
سلام
من این کتاب رو تهیه کردم ولی متاسفانه حدود 15 صفحه اون نیمه سفید هست ..یعنی درست چاپ نشده که اکثر این صفحات نمودار هست.
امکانش هست شماره صفحه ها رو بفرستم و صفحه کامل رو برام بفرستین.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+2 # محسنی 1393-01-14 11:43
با سلام
فکر کنم کتاب شما چاپ نخست باشد. چاپ های بعدی ضمن برطرف شدن این مشکل کیفیت چاپ نیز بسیار تغییر کرده و به صورت چاپ اعلاء (گالینگور) درآمده است. به زودی فایل چند صفحه سفید را برایتان ارسال می کنم.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+2 # امیرحسین طالبیان 1393-09-16 14:25
با سلام و خسته نباشید

بنده قبلا کتاب جان مورفی رو مطالعه کردم و باتوجه به اینکه مطالب به صورت کلی بود و نیاز به مطالعه دقیق تر و جامع تری دارم اگه امکانش هست راهنمایی بفرمایید در گام اول شما کدام یکی از کتابهاتون رو توصیه میکنید.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+2 # مدیر سایت 1393-09-16 20:41
دوست عزیز بهتر است ابتدا کتاب مرجع کامل تحلیل تکنیکال را مطالعه نمایید چرا که کتاب جان مورفی علیرغم خوب بودن بسیار قدیمی است و در برگیرنده مباحث جدید نمی باشد. پس از آن به سیر ارائه شده در انتهای صفحه لینک زیر مراجعه نمایید:
http://mychart.ir/index.php/training/2013-05-07-07-55-22
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+2 # مهدی110 1393-12-10 20:22
من دنبال کتابی هستم که در کنار آموزش تحلیل تکنیکال، آموزش حداقل یکی از نرم افزارهای متداول هم داخلش باشه؛ به فرض اینکه من همه ِ تئوری های یک کتاب تکنیکال را فول بشم، ولی نتونم اونو در یک نرم افزار کار کنم که فایده ی چندانی نداره؛ دوستانی که این کتاب رو خوندن، میتونن منو راهنمایی کنن که آیا مورد استفاده ی من هست یا نه؟؟
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+2 # عسکری 1393-12-10 21:22
سلام. فهرست کتاب مشخصه که این کتاب فقط تحلیل تکنیکاله. تفاوتش با دیگر کتاب ها اینه که اولا مفصله بعدش هم مباحثش جدیدتره. اگر به دنیال نرم افزار هستی باید کتاب آشنایی با مبادلات ارز رو بخونی که توش متاتریدر طرح شده یا کتاب الیوت که نرم افزار AGT رو هم اموزش می ده
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # بابک3 1394-09-17 21:56
با سلام
من چند تا از کتابهای این اقای محمدی بخصوص کتاب حاضر رو میخوام سفارش بدم، ولی بنده ساکن امریکا هستم و میخواستم بپرسم ایا شما روشی برای پرداخت انلاین از امریکا(visa) کارت دارید. ایا راهی هست من این کتاب رو حتی بصورت پی دی اف هم باشه مشکلی نیست ، خرید و دریافت کنم؟
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # مسئول سایت 1394-09-18 21:13
نقل کردن بابک3:
با سلام
من چند تا از کتابهای این اقای محمدی بخصوص کتاب حاضر رو میخوام سفارش بدم، ولی بنده ساکن امریکا هستم و میخواستم بپرسم ایا شما روشی برای پرداخت انلاین از امریکا(visa) کارت دارید. ایا راهی هست من این کتاب رو حتی بصورت پی دی اف هم باشه مشکلی نیست ، خرید و دریافت کنم؟

با سلام. دوست عزیز امکان ارسال به سرتاسر دنیا وجود دارد. فقط حساب ویزا نداریم . شما می توانید از ناحیه یکی از دوستان ایرانی خود اقدام به خرید و ارسال نمایید.
موفق باشید
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # بابک3 1394-09-17 22:01
سلام
من امریکا زندگی میکنم و خیلی دوست دارم این کتاب رو حتی اگه پی دی اف باشه مشکلی نیست، مطالعه کنم. من چطور میتونم این کتاب رو تهیه کنم.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # جلال 1394-11-19 10:34
سلام.ببخشید کتاب مرجع کامل آموزش تکنیکال برای افرادی که اول راه اند و تازه میخوان وارد بورس شوند مناسب هست؟؟لطفا راهنمایی کنید
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # مدیر سایت 1394-11-21 14:28
نقل کردن جلال:
سلام.ببخشید کتاب مرجع کامل آموزش تکنیکال برای افرادی که اول راه اند و تازه میخوان وارد بورس شوند مناسب هست؟؟لطفا راهنمایی کنید

با سلام. بله دوست عزیز مطالب این کتاب از سطوح مقدماتی تا سطوح پیشرفته مطرح شده است.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # asd 1394-11-28 02:48
salam
vaght bekheyr
man agar inn ketabd ra tahiye kardam va bar farz kamel balad basham agar dar narmafzar onvaght kar nakonam fayede nadard.lotfan rahnamayi konid dar kenare khandane inn ketabd
chi kar bayad bokonam.chon man taze mikham varede bors shavam.va nemidanam chi kar bayad bokonam.
mamnoon.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # مدیر سایت 1394-11-28 17:48
نقل کردن asd:
salam
vaght bekheyr
man agar inn ketabd ra tahiye kardam va bar farz kamel balad basham agar dar narmafzar onvaght kar nakonam fayede nadard.lotfan rahnamayi konid dar kenare khandane inn ketabd
chi kar bayad bokonam.chon man taze mikham varede bors shavam.va nemidanam chi kar bayad bokonam.
mamnoon.

دوست عزیز قطعا آموخته های این کتاب را بایستی در نرم افزارهای تحلیلی همچون متاتریدر تمرین نمایید. ضمن اینکه برای مشاهده سیر مطالعه کتاب های بازار سرمایه به لینک زیر مراجعه کنید:

http://dramohammadi.ir/index.php/mark/myb/seir
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # Guest 1395-10-08 12:40
عرض ادب و احترام
کتاب دارای cd و نرم افزار هست و امکان تست عملی موارد در کتاب هست ؟
چطور و از کجا میتونم کتاب رو تهیه کنم ؟
آیا فروشگاه اینترنتی هم این کتاب رو داره ؟
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # مسئول سایت 1395-10-10 09:20
نقل کردن Guest:
عرض ادب و احترام
کتاب دارای cd و نرم افزار هست و امکان تست عملی موارد در کتاب هست ؟
چطور و از کجا میتونم کتاب رو تهیه کنم ؟
آیا فروشگاه اینترنتی هم این کتاب رو داره ؟

با سلام. تمام مطالب کتاب با مثال های عملی مطرح شده است. از تمام کتابفروشی های معتبر می توانید تهیه کنید. از فروشگاه آنلاین مای چارت شاپ (www.MyChartShop.ir) نیز با تخفیف همیشگی می توانید تهیه کنید.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # سیدیوسف 1396-06-22 00:07
سلام و وقت بخیر خدمت شما عزیزان. واقعا دست مریزاد به مسئول سایت که اینقدر سریع و دقیق به سوالات جواب میده. میخواستم بدونم چه مدت زمان طول میکشه تا کتاب به دستمون برسه. من ساکن یکی از شهرستانهای استان اصفهان هستم. ممنون
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # مسول سایت 1396-06-22 09:17
دوست عزیز از طریق مای چارت شاپ اقدام به خرید کنید. توضیحات نحوه ارسال و زمان مربوطه در آنجا ذکر شده است.
http://mychartshop.ir/
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی


 

حدیث روز

حضرت مهدی (علیه السلام) ما أرْغَمُ أنْفُ الشَيْطانَ بِشَىءٍ مِثْلَ الصَّلاةِ، فَصَلِّها وَ أرْ غَمْ أنْفَ الشَّيْطانَ؛ با هيچ چيز مثل نماز، بينى شيطان به خاك ماليده نمى شود پس نماز را به پادار و بينى شيطان را به خاك بمال. بحارالانوار، ج 53، ص 182

سی دی کتب

کتاب مرجع کامل الگوهای شمعی در بازار سرمایه- چاپ 3
سی دی کتاب را از اینجا دریافت کنید.
کتاب هارمونیک تریدینگ پیشرفته در بازار سرمایه - چاپ 3
سی دی کتاب را از اینجا دریافت کنید.
کتاب مرجع کامل امواج الیوت در بازار سرمایه- چاپ 4
سی دی کتاب را از اینجا دریافت کنید.
کتاب الگوهای هارمونیک در بازار سرمایه- چاپ 4
سی دی کتاب را از اینجا دریافت کنید.

 
 

 

ثبت شده از سال 1388 (مشاهده) 

 

 

 

Click to join MyChart

Click to join MyChart

ورود به سایت

براي استفاده از امكانات ويژه سايت در منوي كاربري، با كد كاربري خود وارد شويد